خرید عمده قاب گوشی

خرید عمده قاب گوشی

هیچ وسیله‌ای به اندازه کاور یا قاب گوشی در بین لوازم جانبی موبایل پر مصرف و پرفروش نیست. در شرایطی که چند ضربه کوچک به گوشی شما وارد شود، احتمال اینکه صفحه نمایش یا ال سی دی آن آسیب ببیند، بسیار بالا است؛ بنابراین برای جلوگیری از ضربات و آسیب‌های احتمالی باید از قاب گوشی استفاده کنید. کاورهای موبایل از نظر رنگ، جنس، طرح و… بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید با توجه به مدل و نوع گوشی خود قاب مورد نظر خود را خریداری کنید. قاب انتخابی شما باید بتواند از زوایای مختلف گوشی شما را از حوادث احتمالی حفظ کند. امروزه علاوه‌بر خرید تکی، شما می‌توانید به خرید عمده قاب گوشی نیز اقدام کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

انواع قاب گوشی پسرانه و مردانه

کاورهای گوشی که مورد علاقه یک پسر است در مقایسه با نمونه‌های دخترانه ضخیم‌تر هستند و همچنین رنگ‌های خنثی و طرح‌های خشن و مردانه‌ای دارند. البته برخی از نوجوانان برای اینکه با دیگر همسن و سال‌های خود ست کنند، ممکن است از کاورهای شاد و فانتزی نیز برای قاب گوشی خود استفاده کنند.

 

انواع قاب گوشی زنانه و دخترانه

در حقیقت اکثر قاب‌هایی تولید و روانه بازار می‌شوند هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده هستند. در قاب‌های گوشی از نظر رنگ و طرح از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و دلیل آن هم متفاوت بودن سلیقه است. از ویژگی مدل‌های کاور گوشی دخترانه می‌توان به طرح‌های عروسکی، فانتزی، رمانتیک و ظریف اشاره کرد. خانم‌ها و دختران کمتر به قاب‌های تیره رنگ علاقمند هستند و بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند.

 

قاب گوشی سامسونگ

به علت اینکه هزینه تعمیر گوشی سامسونگ بسیار بالا است، برای حفاظت از گوشی در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی، بهتر است حتما یک قاب گوشی مقاوم و با دوام خریداری کنید. در حقیقت اگر در گوشی‌های سامسونگ از کاور استفاده نکنید، گوشی شما در خطر ضربه قرار می‌گیرد. افزون‌بر اینکه گوشی سامسونگ شما شکسته می‌شود، بلکه به تاج و سی دی آن نیز آسیب وارد شده و اطراف گوشه‌های موبایل نیز آسیب می‌بیند و طول عمر و ماندگاری گوشی سامسونگ شما را کاهش می‌دهد؛ بنابراین حتما برای گوشی سامسونگ خود قاب خریداری کنید.

 

قاب گوشی آیفون

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های آیفون قاب یا کاور است. قاب گوشی آیفون در مدل و طرح‌های متنوعی در بازار موجود هستند و هر کدام از آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. از انواع کاورهای این گوشی پرطرفدار می‌توان به قاب فانتزی، ساده و طرح‌دار اشاره کرد. هنگام خرید کاور گوشی آیفون، انتخاب و خرید آن بسیار لذت بخش است. وجود حتی یک خراش کوچک روی بدنه گوشی آیفون تاثیر بسیار زیادی روی قیمت آن می‌گذارد. همان طور که اطلاع دارید قیمت گوشی‌های آیفون هر روز در حال افزایش است، به همین علت برای محافظت از گوشی آیفون، خود باید یک قاب مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

 

قاب گوشی شیائومی

قاب گوشی شیائومی در کشور ما به یکی از لوازم‌های جانبی پرفروش و پرطرفدار تبدیل شده است. تهیه کاور برای گوشی‌های این برند با توجه به جنس و مواد استفاده شده در گوشی‌های شیائومی اهمیت زیادی دارد. بدنه شیشه‌ای در بیشتر مدل‌های تولید شده توسط شیائومی نگرانی‌ها را بابت وارد شدن ضربه و ایجاد خط و خش یا شکستگی زیاد می‌کند.

تهیه قاب شیائومی با ساختار مناسب و کیفیت بالا می‌تواند خیال شما را از لحاظ سلامت فیزیکی گوشی شیائومی راحت کند. خرید کاور گوشی شیائومی نه تنها موجب تغییر ظاهر شارژ می‌شود، بلکه از گوشی شیائومی در برابر تهدیدات بیرونی محافظت می‌کند. با خرید قاب گوشی شیائومی می‌توانید جلوه‌ای شیک و جذاب به گوشی خود ببخشید.

 

قاب گوشی هواوی

برای افرادی که می‌خواهند گوشی هواوی هود را در برابر آسیب‌های احتمالی حفظ کنند، خرید قاب گوشی جزو اقدامات مهم است. به طور معمول قاب‌های محافظ گوشی هواوی طوری طراحی شده‌اند که کاملا با گوشی‌های این کمپانی مطابقت دارند و می‌توانند گوشی‌های هواوی را از ترک، خط و خش و سایرآسیب‌ها حفظ کنند.

 

انواع قاب گوشی

با توجه به اینکه طراحان، قاب‌های گوشی را برای چه افرادی می‌سازند، از متریال مختلفی مانند چرم، چوب، فلز، پلاستیک، پارچه و شیشه در ساختار این وسیله جانبی استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید بسیاری از مشتریان هنگام خرید قاب گوشی به یک نکته مهم توجه نمی‌کنند و آن این است که جنس کاور گوشی در تبادل گرما بین گوشی و محیط، نقش به‌سزایی دارد. شاید بعضی از قاب‌های موبایل جذاب و بادوام به نظر برسند. اما در شرایطی که مانع از خروج حرارت گوشی شوند، نه تنها باتری گوشی به خطر می‌افتد بلکه سلامت خود موبایل هم با خطر روبه‌رو می‌شود.

قاب گوشی سیلیکونی

قاب‌های سیلیکونی یکی از بهترین نمونه‌های کاور گوشی در بازار هستند و قیمت بسیار ارزانی نیز دارند. یکی از دلایلی که این نوع قاب در بین عموم بسیار پرطرفدار و محبوب شده است با کیفیت بودن، دوام و ماندگاری بالای آن، قابلیت شستشوی جلدهای سیلیکونی و تنوع رنگ و طرح آن است. کاورهای سیلیکونی از ماده‌ای به نام پلیمر ساخته شده‌اند و متشکل از سه لایه بیرونی، میانی و داخلی هستند.

جنس روکش بیرونی از سیلیکون رنگی و لایه میانی آن نیز از پلی کربنات ساخته شده است. در حقیقت این لایه برای اینکه به گوشی فرم دهد، ساخته شده است. پلی کربنات به کار رفته در ساختار آن در برابر ضربه بسیار مقاوم است و پایداری حرارتی بالایی نیز دارد و از همه مهم‌تر رطوبت را نیز جذب نمی‌کند.

قاب ژله‌ای

قاب‌های ژله‌ای جزو ساده‌ترین و ارزان‌ترین قاب‌های گوشی هستند که به‌دلیل سبک بودن، شفافیت و انعطاف‌پذیری طرفداران بسیار زیادی دارند. این ویژگی‌ها و خواص قاب‌های ژله‌ای به‌دلیل استفاده از ترموپلاستیک پلی یورتان در ساختار آن‌ها است. این نوع قاب‌ها بسیار ساده و ژله‌ای هستند و جذابیت و زیبایی گوشی را کم نمی‌کنند.

قاب ژله‌ای در برابر ضربه مقاومت قابل قبولی دارند و آن قدر بالا نیست که بتواند به طور کامل از گوشی محافظت کند. این نوع قاب‌ها کناره‌ها و بخش پشتی گوشی را پوشش می‌دهند و از صفحه نمایش هیچ گونه محافظتی نمی‌شود. از جمله مزایای این نوع قاب می‌توان به نرم و خوش‌دست بودن، شکننده نبودن، بسیار سبک بودن اشاره کرد.

قاب‌های ژله‌ای حرارت گوشی را به‌صورت جزئی افزایش می‌دهند و به‌خصوص مواقعی که کارهای سنگین با گوشی انجام می‌دهید، این اتفاق رخ می‌دهد و بیشتر جنبه ضد خش خوردگی دارد. از معایب قاب‌های ژله‌ای می‌توان به تغییر رنگ نمونه‌های شفاف آن‌ها اشاره کرد. اگر قاب ژله‌ای تیره یا مات باشد، تغییر رنگ آن چندان نگران کننده نخواهد بود.

قاب پلاستیکی

قاب گوشی پلاستیکی یکی دیگر از ارزان‌ترین و رایج‌ترین کاورهای گوشی است. این نوع قاب موبایل با مدل ژله‌ای شباهت‌های بسیار زیادی دارند. به‌طوری که هر دو جنس از مقاومت قابل قبول، دوام و ماندگاری بالا و قیمت ارزانی برخوردارند. ولی بزرگ‌ترین تفاوت میان آن‌ها شکنندگی و شفافیت است. از جمله مزایای قاب پلاستیکی‌می‌توان به بسیار سبک بودن، نرم و خوش دست بودن اشاره کرد. این نوع قاب مقداری لیز است و به‌راحتی کثیف می‌شود. از همه مهم‌تر شکننده است و در برابر خط و خش مقاوم نیست.

قاب هیبرید

قاب‌های هیبریدی از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار هستند، اما در مقابل وزن سنگینی دارند. این نوع کاور گوشی زیبایی و جذابیت طبیعی موبایل را کاهش می‌دهد. همچنین ساختار حفاظتی قاب‌های هیبریدی از دو لایه همراه با یک پوسته مقاوم پلی‌کربنات ساخته شده‌اند. این نوع قاب در برابر قوی‌ترین و شدیدترین ضربات مقاوم هستند و با توجه به برند می‌تواند همراه با یک پایه نگهدارنده عرضه شوند.

اگر گوشی شما بسیار گران قیمت است و می‌خواهید به بهترین نحو از آن محافظت کنید، قاب‌های هیبریدی بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه هستند. از جمله مزایای این نوع قاب می‌توان به ضد ضربه بودن، طول عمر بالا، حفاظت بسیار قوی خوش دست بودن اشاره کرد. در ضمن قاب‌های هیبریدی از صفحه نمایش گوشی محافظت نمی‌کنند.

قاب لاستیکی

قاب‌های لاستیکی در برابر ضربه و خش خوردگی بسیار مقاوم هستند و از قیمت بسیار ارزان و مناسبی برخوردارند. اما پس از چند ماه استفاده باید آن را تعویض کنید؛ زیرا این نوع قاب بیشتر جنبه تزئینی دارد و همچنین در رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. قاب‌های مقاومتی در برابر ضربه از مقاومت بسیار کمی برخوردارند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای حفاظت از گوشی خود قاب خریداری کنید، این نوع قاب به هیچ عنوان مناسب نیست.

قاب کیفی

هنگامی که صحبت از محافظت گوشی می‌شود، خرید قاب‌های کیفی به‌عنوان کامل‌ترین و مناسب‌ترین قاب گوشی توصیه می‌شود. این نوع قاب از صفحه نمایش و پشت گوشی به بهترین شکل محافظت می‌کند و با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند و بیشتر از جنس چرم هستند. قاب‌های کیفی با توجه به برند خود در انواع دکمه‌ای و آهنربایی تولید و عرضه می‌شوند. همچنین بعضی از قاب‌های کیفی برای گذاشتن وسایل کوچک مانند کلید خانه و کارت بانکی نیز جای اضافی دارند. از جمله مزایای این قاب‌ها می‌توان به دوام بالا، تنوع بالای طرح، حفاظت بسیار بالا اشاره کرد. این نوع قاب‌ها وزن سنگینی دارند و ظاهر طبیعی گوشی را کاهش می‌دهند.

قاب کیسه‌ای

قاب‌های کیسه‌ای در مقایسه با انواع دیگر بیشتر جنبه تزئینی دارند و در حقیقت یک کیف سبک وزن هستند که برای حمل گوشی طراحی شده‌اند. این نوع قاب در انواع طرح، سایز، رنگ و جنس اعم از پشم و چرم تولید می‌شوند تا تجربه زیبایی را به‌وجود بیاورند. از جمله مزایای این نوع قاب می‌توان به متنوع بودن طرح‌ها، بسیار سبک بودن، قیمت مناسب اشاره کرد. همچنین قاب‌های کیسه‌ای برای تمامی مدل‌ها و برندهای مختلف موجود و قابل استفاده هستند. این نوع قاب گوشی به‌طور معمول مقاومت چندانی ندارد و فقط جنبه تزئینی دارد و ماندگاری و عمر آن نیز کم است.

قاب فلزی

قاب‌های فلزی معمولا از آلومینیوم یا آلیاژهای مشابه ساخته می‌شوند و از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردارند. این نوع قاب‌ها در برابر قوی‌ترین ضربه‌ها نیز از گوشی محافظت می‌کنن، اما در مقابل وزن بسیار سنگینی دارند. در نتیجه برای افرادی که دنبال حفاظت حداکثری هستند، بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شوند.

ضمنا قاب‌های فلزی حرارت ایجاد شده را به خوبی پراکنده می‌کنند تا دمای گوشی افزایش پیدا نکند. ماندگاری و عمر طولانی، حفاظت درجه یک، کاهش حرارت گوشی از جمله مزایای این نوع قاب هستند. قاب‌های فلزی با توجه به جنس خود از قیمت بسیار بالایی برخوردارند و امکان دارد برای بعضی از مدل‌های گوشی کمیاب یا ناموجود باشد.

قاب پارچه‌ای

یکی از قاب‌های زیبا و خوش‌دست که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، قاب پارچه‌ای است. به‌طور معمول این نوع قاب توسط افرادی خریداری می‌شود که گوشی گران قیمتی دارند و ظاهر قاب مهم‌تر از مقاومت آن است. از جمله مزیت‌های این نوع قاب می‌توان با ظاهر زیبا، تنوع بالای طرح و رنگ، سبک بودن، خوش‌دست بودن اشاره کرد. قاب‌های پارچه‌ای قیمت بسیار بالایی دارند و برای مدل‌های محدودی از گوشی موجود هستند و از همه مهم‌تر حفاظت زیادی ارائه نمی‌دهند.

قاب چوبی

قاب‌های چوبی از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند و به خوبی از گوشی محافظت می‌کنند. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر قاب‌های چرمی این است که می‌توانید طرح و نقش مورد نظر خود را روی آن حک کنید. در ساختار این نوع قاب‌ها انواع چوب به کار رفته و از نظر رنگ از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. از جمله مزایای قاب چرمی می‌توان به سبک بودن، دوام بالا، قیمت مناسب، محافظت قوی، ظاهری زیبا و منحصر به‌فرد اشاره کرد. تنها عیب این نوع قاب این است که برای مدل‌های محدودی از گوشی تولید می‌شود.

قاب فیبر کربن

قاب‌های فیبر کربنی تخریب‌ناپذیر هستند و در عین حال وزن بسیار سبکی نیز دارند. فیبر کربن به‌علت داشتن ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گرما (کمتر از موادی مانند آلومینیوم بزرگ و کوچک می‌شود) در ساخت تجهیزات نظامی و بیمارستانی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قاب‌ها افزون بر مقاومت بالا، ظاهری شیک و زیبا نیز دارند و از جمله مزایای قاب فیبر کربن می‌توان به فوق‌العاده قدرتمند، عمر بالا، ظاهر شیک، خوش دست بودن جنس اشاره کرد. این نوع قاب‌ها قیمت بسیار بالای دارند و برای مدل‌های محدودی از گوشی تولید می‌شوند.

قاب دستبند

اگر اهل ورزش هستید و بیشتر وقت خود را با ورزش می‌گذرانید، قاب‌های دستبند مختص شما طراحی شده‌اند و بدون شک می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. شما می‌توانید این قاب‌ها را به دست خود ببندید و در هنگام دویدن نگران افتادن آن نباشید. از همه مهم‌تر این قاب گوشی شما را از تمامی جهات حفظ می‌کند. از جمله مزایای این نوع قاب می‌توان به سبک بودن، عمر طولانی، ضد عرق، ضد ضربه اشاره کرد. کمیاب بودن و قیمت بالا از معایب قاب دستبندی به‌شمار می‌روند.

قاب فانتزی

کاورهای فانتزی در رنگ‌های شاد و طرح‌های خاص و انتزاعی تولید و عرضه می‌شوند. به همین دلیل قاب‌های فانتزی در مقایسه با انواع دیگر از لحاظ رنگ و طرح بیشترین تنوع را دارند. از جمله طرح‌های کاورهای فانتزی می‌توان به طرح‌های لباس، ایموجی، بچه‌گانه، کارتون و… اشاره کرد که برای پشت قاب‌ها جزو محبوب‌ترین انواع قاب‌های فانتزی هستند.

استفاده از این کاورها بسیار لذت‌بخش و جالب هستند و با توجه به تنوع بالایی که دارند، تقریبا برای همه سلایق مناسب هستند. اما در بیشتر این قاب‌های گوشی فقط جنبه زیبایی دارند و به‌طور معمول جنبه محافظت از گوشی کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این قاب‌ها می‌توان با قاب هولوگرامی، آکواریومی و… اشاره کرد.

قاب‌های هولدر، مگنت و پاپ سوکت دار

برای اینکه کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند، روی بدنه این نوع کاورها قسمت اضافه‌ای تعبیه شده است. قاب‌های هولدر دار انواع گوناگونی دارند، بعضی از این محافظ‌های گوشی به یک هولدر انگشتی مجهز هستند که برای سهولت گرفتن گوشی و جلوگیری از سر خوردن یا افتادن گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از کاورهای هولدر تاشو به عنوان یک استند برای قرارگیری روی میز و سایر سطوح استفاده کنید.

در بیشتر این قاب‌های گوشی یک سطح فلزی دارای آهنربا وجود دارد که برای اتصال به هولدر مگنتی خودرو کاربرد دارد. از این رو دیگر نیازی به تهیه یک مگنت جداگانه و اتصال آن به پشت کاور گوشی نخواهید داشت. قاب‌های پاپ سوکت دار نیز از نظر ساختار و عملکرد کاملا مشابه کاورهای هولدردار هستند.

قاب‌های پافر

قاب پافری نوع دیگری از از کاورهای گوشی هستند که در اکثر موارد دور تا دور بدنه آن‌ها از پلاستیک PC ساخته شده است و بخش پشتی آن‌ها به صورت پافری طراحی شده که باعث می‌شود ضربات وارد شده به بدنه را دفع کند. البته برخی از این قاب‌ها وزن سنگینی دارند و به دلیل اینکه با ظاهری فانتری و اسپرت طراحی می‌شوند، مورد علاقه اکثر افراد هستند. کاورهای پافری در بسیاری از مدل‌ها دارای محافظ لنز نیز هستند که این ویژگی سبب حفظ دوربین گوشی می‌شود.

قاب‌های مگ سیف گوشی

به قاب‌هایی که در بخش پشتی آن‌ها آهنربا تعبیه شده است، کاورهای مگ سیف گفته می‌شود. این نوع قاب برای نمونه‌های خاصی از گوشی‌های آیفون که از تکنولوژی مگ سیف پشتیبانی می‌کند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاورهای مگ سیف نسبت به انواع دیگر ضخامت کمتری دارد، به‌طوری که هنگام شارژ بی‌سیم اختلالی در این فرآیند ایجاد نمی‌کند و نیازی به درآوردن قاب گوشی مگ سیف نیست.

برای نمونه میتوانید از قاب مگسیف شفاف کلیک کنید.

 

قیمت قاب گوشی

قیمت قاب موبایل به عوامل مختلفی مانند کیفیت، برند تولید کننده، اندازه، رنگ، جنس، شکل، خرید عمده قاب موبایل و… بستگی دارد. همان طور که می‌دانید کاورهای گوشی در انواع جنس‌ها و با کیفیت‌های متعددی در بازار عرضه می‌شوند. به طبع هر چقدر کیفیت مواد به کار رفته در ساختار این محصول با کیفیت باشند، قیمت بالایی خواهند داشت. به‌عنوان مثال قاب‌های چرمی در مقایسه با قاب‌های ژله‌ای گران‌تر هستند.

برندها و تولیدکنندگان مختلف، قاب‌های گوشی را با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند، به طوری که برندهای معروف و محبوب قیمت بالاتری دارند.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت این محصول اثر می‌گذارد، نحوه خرید آن است. به عنوان مثال خرید عمده قاب گوشی در مقایسه با خرید تکی این محصول قیمت مناسب و ارزان‌تری دارد.

قاب موبایل در رنگ‌ها، طرح و اشکال مختلفی تولید و عرضه می‌شوند به همین دلیل ممکن است کاورهای گوشی دارای طرح‌های خاص و پیچیده در مقایسه با قاب‌های ساده قیمت بالاتری داشته باشند.

 

نکات مهم در هنگام خرید قاب گوشی

برای اینکه بتوانید یک کاور گوشی باکیفیت و مرغوب خریداری کنید، باید هنگام خرید برخی از نکات را مورد توجه قرار دهید که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان پوشش قاب

میزان پوشش‌دهی قاب گوشی یک بسیار نکته مهم هنگام خرید این محصول است و باید کاور مورد نظر شما تمامی سطح بدنه گوشی را بپوشاند و از آن در برابر خط و خش و ضربه محافظت کند. البته این پوشانندگی روی صفحه نمایش و تاچ گوشی تاثیری ندارد و سطح آن را نمی‌پوشاند.

مدل قاب

مدل قاب موبایل باید با توجه به مدل گوشی شما انتخاب شود و هر گوشی براساس سایز و ماژول دوربین‌های خود قاب مخصوص خود را دارند. در نتیجه افزون بر طرح مورد علاقه خود، مدل گوشی را نیز در نظر بگیرید.

رنگ‌بندی

یکی از مهم‌ترین نکات خرید قاب گوشی رنگ آن است. شما می‌توانید رنگ قاب موبایل خود را با توجه به رنگ گوشی، رنگ بندِ ساعت، و یا رنگ مورد علاقه خود انتخاب کنید. این مورد کاملا سلیقه‌ای بوده و ارتباطی با مدل و سایر ویژگی‌های گوشی ندارد.

قیمت

قیمت قاب گوشی از مهم‌ترین معیارهای خرید این محصول است. این موضوع می‌تواند سودجویان را دچار وسوسه کند تا محصولات فیک و بی‌کیفیت خود را با عنوان کالای با کیفیت بفروشند. اگر قیمت کاور گوشی مورد نظر شما به شدت پایین باشد، نشان از فیک بودن آن است. به‌طور معمول اجناس اصل قیمت معقول و استانداردی دارند و نکته قابل توجه دیگر این است که متأسفانه بعضی از فروشندگان کالای فیک را با قیمت اصل به فروش می‌رسانند پس در هنگام خرید این نکته را نیز مدنظر قرار دهید.

کیفیت

قاب گوشی را از نظر کیفیت و مرغوب بودن مواد به کار رفته در ساختار آن بررسی کنید. بررسی این مورد باعث می‌شود تا کاوری مقاوم، بادوام و طول عمر بالا خریداری کنید.

برند تولیدکننده

معمولا برندهای معروف و معتبر تضمین کیفیت بهتری دارند. هنگام خرید، این محصول را از یک برند معتبر خریداری کنید تا از کیفیت قاب گوشی خود مطمئن باشید.

 

سخن پایانی

قاب گوشی نیز از جمله لوازمی است که به منظور محافظت از موبایل استفاده می‌شود. قاب‌ها انواع گوناگونی مانند قاب‌های سیلیکونی یا ژله‌ای دارند که یکی از محبوب‌ترین قاب‌ها به شمار می‌روند.

از آنجایی که قاب‌های چرمی از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند، ضخامت گوشی را چند برابر می‌کنند، به همین دلیل نقش محافظتی هم دارند. به طور معمول جنس قاب‌های ضد ضربه از پلاستیک سخت است و ضخامت بیشتری نیز دارند و به خوبی از گوشی شما محافظت می‌کنند. قاب‌ها افزون بر جنبه حفاظتی، می‌توانند موبایل شما را در برابر آلودگی و کثیفی نیز حفظ کنند.

علاوه بر این، قاب‌ها جنبه تزئینی نیز دارند به همین دلیل کاورها در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها، مدل‌ها و… در بازار موجود هستند که ظاهری بسیار جذاب و شیک به گوشی هوشمند شما می‌دهند. قاب انتخابی شما باید بتواند از زوایای مختلف گوشی شما را از حوادث احتمالی حفظ کند. امروزه علاوه‌بر خرید تکی، شما می‌توانید به خرید عمده قاب گوشی نیز اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *